Szolgáltatások

Székhelyszolgáltatás keretében nyújtott szolgáltatások, amelyeket az alapdíj tartalmaz:
– Székhelyként bejegyzés joga,
– Levelezési cím használata,
– Hatósági ellenőrzések alkalmával ellenőrök fogadása, iroda biztosítása,
– Cégtábla kihelyezés,
– Csomagok, küldemények átvétele,
– 1 munkanapon belül e-mail küldése a küldemény érkezéséről,
– 15 oldalnál kisebb terjedelmű iratok azonnali beszkennelése és e-mailban való kiküldése,
– Cégiratok rendelkezésre tartása, elkülönített tárolása.

Alapdíjba nem tartozó szolgáltatásaink:
– 15 oldalnál nagyobb terjedelmű iratanyag szkennelése, e-mail címre küldése,
– postai utánküldés.

Cégjogi szolgáltatások, amelyeket
egyéni vállalkozó, civil szervezetek esetében AZNAP Könyvelőiroda,
Bt., Kft. esetében partner ügyvédi iroda végez:
– Egyéni vállalkozás indítás, adatmódosítás,
– Alapítvány, egyesület alapításában tanácsadás,
– Bt., Kft. alapítás, módosítás, adás-vétel.

Irat megőrzés, archiválás:
– papíralapú bizonylatok megőrzése,
– papíralapú bizonylatok elektronikus formában őrzése,
– levelezések archiválása.